momy_95 ben de 37nci haftamdayım ve ocak sonundan beri diyetteyim. Gerçekten çok zor bir süreç, yani sadece tatlı olsa konu o kadar kolay ki. Ama neredeyse herşeyde şeker var ve sürekli aynı şeyleri yiyomuşum gibi hissediyorum ve Allah affetsin ama ben de çok bunaldım. Yalnız değilsiniz. Ama üzülmeyin tünelin sonu ışık inşallah. Ben eşime sürekli doğum sonrası için siparişler veriyorum. Hatta bana bir tatlı kutusu hazırlayacak 😁inşallah sağlığımız yerinde olur da doğumdan sonra bol bol yeriz🙏