Mombaby64 evet yoğun bakımda calışıyordum ve tam covid pik yapmıştı ekim ayında, yoğun bakımda covid, röntgen ışınları,ağır kaldırma hepsine maruz kaldığımız icin hep diyordum ki hamile olursam hemen hissetmem gerek yoksa çocuk zaten düşer 😊 akşam otururken biraz halsizlik ve ağzımda metal tadı hissettim sabah hemen testimi alıp yaptım o negatif gelse sürüntü verirdim😂 silik olunca hemen gidip kan verdim bhcg 11 geldi😅 48 saatte bir kan verdim 39-100-270-800lerde birşey ve en son 2700 gelince ultrasonda görmeye gittim artık tam gelmesi gereken adet günümdü ve keseyi gördük 😊 şükür sonrasındaki kontrolde bebeği sonrakinde kalp atışı derken şu an 23 haftalığız 🧿