Mombaby64 tanya25 benim postu açmamdaki amaç banim yumurtmadan 11. Günü gördüm ve 53,3 ile öğrendim. 2 gün sonra tekrar verdim ve 203,3 olmus. Şaşırdım ve bu yumurtlama postunu açtım 🙈
Mombaby64 Mugesahra33 benim postu açmamdaki amaç banim yumurtmadan 11. Günü gördüm ve 53,3 ile öğrendim. 2 gün sonra tekrar verdim ve 203,3 olmus. Şaşırdım ve bu yumurtlama postunu açtım 🙈
derindemir Mombaby64 kanda çıkmayınca bende şaşırmıştım.hatta neyse hamile değilim falan diye kapadık konuyu ama ben içimden emindim hamile olduğuma.dayanamadım 2 gün sonra (aslında tam olarak 62 saat sonra😄)başka yerde kan verdim beta 71 çıktı.erken gebelik testinde de varla yok arası görünüyordu bu arada testim.hatta eşim burda o çizginin testin orjinalinde olma ihtimali var mı dedi😂o kadar zor görünüyordu
derindemir Mombaby64 evet 2 gün arayla 3 kez verdim.sonra keseyide gördük.haftayada kalp atışı için gidicez🤲🏻🤲🏻💜
derindemir Mombaby64 keseye göre tam 7 ama sata göre 7+5 .ben 7+0 ı baz alıyorum bir sonraki kontrole kadar
Mombaby64 Elifdikel ben cok cok silik görmemiştim ama cok cok nette değildi. Sizinde benim gibi 11. Günmüş. Nasıl gidiyor peki gebeliğiniz ?
Elifdikel Mombaby64 Benim bu şekilde öğrendiğim ikinci gebeliğim ilk kızımida 11 ocakta aynı gün direkt kanda öğrenmistim bu çocuğumuda 11 ocakta ogrendim 2 sene arayla :) şuan 15 haftalıgim bebek rahimi kapatıyor olabilrmis kendi doktoruma daha gitmedim haftaya gidecegim inşallah ilk çocuğumu gebelik zehirlenmesi sebebiyle erken doğum oldu bunda da öyle bir riskim var
Cemilef92 Ben adetime 7 gün kala evde test yaptım silik bi çizgi gördüm daha sonra kan tahlili yaptırdım 22,40 çıktı değerim
Birsen2906 Mombaby64 valla rekorkimde bilmem ama ben mart 19 da yumurtlama oldu şükür tuttu ve adetime 5 gün kala çift çizgi beta 20 ile öğrendim rekora adayım 🤣🤣 yumurtlama dan 11 gün sonra öğrenmiş oldum..
Mombaby64 Birsen2906 bende yumurtlamadan 11. Günü öğrendim masallah rekorlar beraber 🙈 tekrar iki gün sonra beta baktınız mı? Sizinle beraber yürüyoruz sanırım benim yumurtlamamda 22 marttı🙈🌸
Gullll35 Mombaby64 adetime 10 gün varken yani tahmini ovulasyondan 5-6 gün sonra silik çift çizgi🧿 ovula erken gebelik testi diye 10 liralık eczaneden bir gebelik testi ama sabah ilk idrar🥰🌸
Mombaby64 Gullll35 rekor sizde 🙈 masallah. Sürec nasıl ilerledi ? Bu erken artışın artısı vardır diye düşünüyorum. Ve ilk betanızı hemen baktırmış mıydınız?