Miray889 Kirmizivosvos ayy benimkide Alparslan olucak ismini duyunca bile kalbim titredi ♥️ İsimleriyle yaşadınlar sağlıkla mutlulukla ömürlerini geçirsinler💕
Tugceliko19-19 FatmaArden_ ben erkek olursa Ali Berat koymayı düşünüyorum ama sana erkek isim olarak fikir vereyim belki içine siner ; Deniz , Baran , Cihangir 🌸
diLek_1 Birkan Alpay Mete Göktuğ Aklımızdaki isimler ama karar vermek zor. Çocuğum doğacak nerdeyse hala isim bulamadık😢 Çok zor isim takmak😢
diLek_1 Gamzey Eşim Alpay’ı çok istiyor, 2. Si olursa Altay koyarız diyo😅 Bende Alpay ismini beğeniyorum ama 2. İsim olarakta dedesinin ismini koymak istiyor. Yani “ Alpay Hanefi ” bu sefer sanki biraz ağır olur gibi geliyor. Kararsız kaldım. 😢
elifkeltuoglu Gamzey Oğlumun adı Yusuf Ensar ikinci bebeğimin cinayeti belli değil ama erkek için de kız içinde isim bulamıyorum
Burcuakb_ Biz Ege koyucaz kısa ve net iki isim sevmiyorum saçma geliyor tek ve öz olsun 🥰 iki isim karışıyor sonra