mervedaldaban Baby-yase ben devlete gidiyorum herşeyi gereksiz buluyorlar doktora söylemeden içsem ahududu yaprağı çayı içsem bişey olur mu acaba bilginiz var mı 33+6
Baby-yase mervedaldaban benimde bilgim yok o yüzden yazdım 🙂 yazılanlara göre 36 dan sonra başlayın diyorlar 😀
Prensannesi5 Baby-yase Henüz çok erken banada doktorum önerdi 36 haftamda günde üç kez içmem gerektigini söylemişti
Nesli123 Baby-yase ben alıp içtim çayını. Bir de hareketliydim. Tam açıklık suyum geldikten 3 saat sonra oldu, ama bebeğim inmediği için zorunlu sezaryen oldum 🙄