Merhaba hanımlar, ahududu yaprağı çayı doğumu kolaylaştırıyor diye duydum. Doguma 1-2 ay kala (doktorunuza danışarak) demleyerek günde 1-2 fincan içebilirsiniz diyorlar. Bu konuda bi deneyimi olan var mı? 31 haftalığım başlamak için uygun bi hafta mi???