Merhaba anneler 33 haftalık olacağız…
yavaştan yemek veya poğaça tarzı şeyler yapıp derindondurucuya atmak istiyorum…
Örneğin,
Karnıyarık
Sulu Köfte
Poğaça
Minik Pizza Poğaça
Kek
Elmalı Kurabiye
İçli Köfte
bunları yapıp buzluğa atmak istiyorum…
yemek tarzı veya ben bunu atıyorum çok iyi oluyor dediğiniz ne var ☺️