Kizlar ben hep ya suyum gelir ya bı sancı yada Nisan gelir diye beklemiştim ilk gebeligimde ama hiçbir i olmadı kızımı suni sancıyla 40+4te doğurdum şimdi ikinci gebeliğim acaba benim gibi olup ikincide sancısı suyu vs gelen oldu mu merak ediyorum bu sefer dışardan takviye almasam doğurabilir miyim acaba