Yoncaarslan Anne3434_ 😅 erkek olursada bizim artık ikinciye saklarım ablamla kardeşim baya baya alışverişe başlamışlar bana 😂😂kız olcak he ona göre diyorlar
Anne3434_ Yoncaarslan ay bizimde herkes ayrı bi kafada kaynanam 5 haftalıktım röntgen var sanki gözünde erkek demeye başlamıştı annem kızın olur dedi eşimin anneannesi sen kız dopurursun dedi doktor erkek dedi diyorum yok yok o kız biliyorum ben diyor😂
Burctn Yoncaarslan bende ikili tarama için gittim kiza benziyo dedi bugün baska dr. Gittim erkeğe benziyo dedi beynin eror veriyordu😂 hayırlısı olsun ikisinede razıyım yeterki rabbim nasip etsin