Yoncaarslan 12+4 iken yani geçen hafta salı günü doktorumuz kıza çok benziyor dedi, bizim gibi erken öğrenip dığru çıkan var mı🤗🤗
Anne3434_ Yoncaarslan ben tam 11 olduğumuzda erkek dedi erken diye inanmadım bi kaç doktora daha gittim hepsi erkek bebeğin cinsiyetini saklamıyor diyip gösterdiler hatta çok şaşırdım ama 11 de öğrendim şimdi 11+6 yım 😁
Yoncaarslan Anne3434_ 😅 erkek olursada bizim artık ikinciye saklarım ablamla kardeşim baya baya alışverişe başlamışlar bana 😂😂kız olcak he ona göre diyorlar