Aleynaaaa Viycidtizticoycyicoy Bana az gibi geldi ama yinede bilmem benim kızım 28.haftada 1405 gramdı 🧿
Viycidtizticoycyicoy Aleynaaaa evet banada az ama doktor gayet normal diyo aslında besini en çok aldıkları dönem 3. Trimester dönemi yani bu 2 ay dikkatli beslenmeye çalışıcam inşallah sağlıklı bir şekilde alır
Viycidtizticoycyicoy Viycidtizticoycyicoy doktor sorun yok diyo suyu herşeyi normal diyo annemlerde vücudun doğuma hazırlanıyor ondandır bu sancılar diyo bilmiyorum artık
Viycidtizticoycyicoy damlaaltinay evet ama bazen yürüyemiyorum o denli ağır diğer gün sanki hic birsey yokmuş gibi bide işin ilginc tarafı doktor birşey yok diyo yalancı sancidir herhalde tek korkum erken doğum olmaması hayırlısıyla bu 2 ayıda gecirmek
Viycidtizticoycyicoy Korkutma kendini bazen gün boyu hareketsiz kalıyorlar gece başlıyor hareketleri benim kizimda genelde gece hareketli olur 🤗
Mervekaynak Viycidtizticoycyicoy evet 30 haftalık. 30 haftalık bebeklerde genelde 1500 Gr hedefleriz dedi ondan irilesmis dedi galiba ama sağlığında bir sıkıntı yok dedi
Karadumansu Viycidtizticoycyicoy 30+1 de 1350 gr dı bende beslenmeme dikkat ediyorum fakat normal kiloymuş ve iyi beslenirsen alır merak etme :)