damlaaltinay Aynı haftada olan güzel anneler nasılsınız ? Haftaya girdik çoğu bitti Allah’a şükür. Hafif vajina ağrısı ve bazen bacak ağrısı dışında ağrım yok çok şükür 🤲 Sizler neler yapıyorsunuz ?
Mervekaynak damlaaltinay bende bugün 31+1 ☺️☺️ biraz halsizlik biraz bacak ve kemik ağrısı idare ediyoruz büyüyen karnım normal oturmama izin vermiyor 😀😀
Mdnyldz damlaaltinay Aynı şekilde özellikle geceleri vajina ağrılarıni hissediyorum dönüp ederken sağıma soluma zorlanıyorum. İdrara çıkıyorum 5-6kez sağlıklı uyku uyuyamıyorum sürekli bölünüyor. Sebebsiz uykularım kaciyor saatlerce uyuyamadığım oluyor. 30+1iz son 69insallah programa göre yavrumla kavuşmamıza 🤗
34_21_23 damlaaltinay 30+2 günlük olduk dün gece bi hareketlendi bi karnımı oynattı yumruk mu ayakmı neydise artık sanki dışarı çıkacakmış hissi veriyordu 😂 doğum yaklaştıkça bir yanım heyecanlanıyor bir yanım bu günlerini özleyecem diyor 😀
damlaaltinay Mervekaynak biz o kadar büyümedik, gebelik şekerim çıktı, karbonhidrat, şeker aklına gelen her şey kesildi. Çok şükür at gibi oldum sonrasında 😂
Mervekaynak damlaaltinay benim kontrolüm dündü doktor her geçen gün suyun fazlalasiyor dedi şekerden şüpheleniyor ama şeker yüklemesi yaptırdım değerler çok normal çıktı dün de aç karnına 3 aylık şekerle normal şeker bakıldı onlarda sınırın çok altında yani normal çıktı 2 hafta sonra bı de tok kan vereceğim neler olacak bilmiyorum bizim bebek biraz irilesmis öyle dedi😀😀
1_minik Ben de bu günlere gelir miyim acaba 😏 inşallah sağlıkla ben de bu haftalara ulaşırım🤲🏼 Biz daha 19+5…
Mervekaynak 1_minik bana zaman çok hızlı geçti nedense bilemiyorum hele hareketlerini hissetmeye başladığınız an aranızda öyle bir bağ kuruluyor ki doğum yaklaştıkça onu bendenalacaklar diye kara kara düşünmeye başladım 😀😀 karnınız da oynayan bişey var ve size tepki veriyor gerçekten çok muhteşem bir his. Ben 22. Haftamda hissettim ilk hareketleri
damlaaltinay 1_minik bende ilk 10 haftada ne zaman gelecek diye bekliyordum 😔 eşimde yanımda yok zor oldu beklemek sabretmek 🙏
damlaaltinay Mdnyldz Al benden de o kadar vajina ağrılarım azaldı ama bütün gün içtiğim su gece geliyor resmen 😇😂😂
Karadumansu Bizde 30+2 bekliyoruz 😌 yatakta sağa sola dönmekte zorlanıyorum başka ağrım olmadı çok şükür 🥰
Viycidtizticoycyicoy Bizde 30+3 haftalık olduk 🥰 çok şükür ama sancılarım var sürekli kontrollerde ise sorun yok diyo doktor birde kızım 1.300 gram normal mi sizce
Aleynaaaa Viycidtizticoycyicoy Bana az gibi geldi ama yinede bilmem benim kızım 28.haftada 1405 gramdı 🧿
Karadumansu Viycidtizticoycyicoy 30+1 de 1350 gr dı bende beslenmeme dikkat ediyorum fakat normal kiloymuş ve iyi beslenirsen alır merak etme :)
Viycidtizticoycyicoy Viycidtizticoycyicoy doktor sorun yok diyo suyu herşeyi normal diyo annemlerde vücudun doğuma hazırlanıyor ondandır bu sancılar diyo bilmiyorum artık
Mervekaynak Viycidtizticoycyicoy evet 30 haftalık. 30 haftalık bebeklerde genelde 1500 Gr hedefleriz dedi ondan irilesmis dedi galiba ama sağlığında bir sıkıntı yok dedi