bademsekeri42 psychologist Benimkide aynı ya elini koyuyo yarım saat falan bekliyo ama o hissedemiyo daha . 25. Haftadan sonra galiba tam da bilmiyorum
058elf Purpura26 bademsekeri42 Haftamda hissetmiştim elimi koyunca minicik bi kıpırtı hatta eşimde o zaman hissetmişti hemen kaçırma elini getir demiştm, belki zayıftm o zamanlar ondandı bilmiyorm 😂
Baloncuk41 Bi ara pıt pıt hissettim sanki ama simdi hic yok 18. Haftadayım doktora söledim bu cocuk niye hareket etmiyo diye yoo gayette kıpır kıpır dedi sezeryan oldugu icin hala hissizya karnin ondan zaten erken dedi
escmrk Lulemom benimde sol tarafta oluyo doktora sordum sürekli burda bi hareket var sanki diye o sırada başı oradaymış 😂