Kızlar 20+2 deyim çok nadir hissediyodum hareketleri bazen 2-3 gün gissetmediğim oldu ama bu sabah otururken aniden çığlığa benzer bişey attım çünkü tekmesini hissettim ilk defa 😍 sanki içerden böyle hızlı bi şekilde vurdu 1 saniye falan gözlerim doldu çok garip bi duyguymuş bu heyecanımı sizlerle paylaşmak istedim 🤭 Sizde durumlar nasıl kaçıncı haftada hissetmeye başladınız 😊