leyla_ok Duyguozkal Vallahi yedim ve yiyorum.Hiçbir olumsuzluk yaşamadım.Tabi her gün tüketmiyorum ama yiyorum yani.
kubr_pak Duyguozkal 32 haftalık hamileyim, sucukta yiyorum, salamda yiyorum. Ayda 2 defa dominostan pizza da yiyorum herhangi bi zararını görmedim
Gulsahca__ Duyguozkal işlem gören değil de üzerinde fermente yazan sucukları çok pişmiş olarak tüketebilirsiniz
KezibanUan Duyguozkal ben sucuk yiyorum çok seviyorum belli başlı bilindik bir marka olduktan ve iyi pisirdikten sonra sorun olacağını sanmıyorum ilk gebeliğimde de çok yedim şimdi kızımla beraber yiyoruz ☺️ salam sosis yemiyorum
Nursel725 Duyguozkal ben kasapta aldığım sucuğu iyice pişirip yiyiyorum . Kasaptaki ısıl işlem görmüyo sonuçta içindekilerdende eminsen sadece etle yapıldığından eminsen yiyebilirsin bence 😊marketten alıp yemiyorum ama
Miumiu Duyguozkal Ben de abartmamak kaydıyla yedim her şeyden canım. Sucuk normalde de çok severim zaten hatta bugün daha pizza yedim😂 İyi piştiği sürece bir sıkıntı yaratmaz için rahat olsun☺️