Duyguozkal afyonlu sayılırım bir taraftan sucuksuz olmaz bizim kahvaltılar yani bazen her gün yeriz bazen birkaç hafta yemeyiz, güvenilir marka aldıktan sonra sucuk dediğin baharatlı et nihayetinde sosis salam onlar kesin işlenmiş ürün oluyor ama sucuk evde bile yapılıyor ki annemler evde yapmıştı bu sene, bizede sürekli afyondan geliyor ben hep yedim şu an 35. Haftada yım