minik_7984 ben de aynı şeyleri yaşadım canım bana da kafaya takma diyenlere deli oluyordum. Yumurtalarımda sorun olmadığı halde geçen ay ve bu ay adetin 3. ya da 4.günü bal-çörek otu-tarçın karışımı yaptım polen de ekledim, 8-9 gün sabah akşam aç karnına yedim. adetim bittikten sonra 1 hafta 10 gün yürüyüş yaptım kan dolaşımı hızlansın diye ama özellikle yabancı ve hareketli şarkılar dinledim ki aklımı oyalasın diye. Sonra evde bir kaç işim vardı boyanması gereken ahşap malzemelerim vardı onları boyarken türkçe komedi, stand up falan dinledim hep. Uzanıp dinlenmeye fikkat ettim o sırada yabancı sit-com diziler izledim, altyazı takip ederken aklınıza bir şey gelmiyor zaten. Meryem ve yusuf suresini bile dinlemedim aklıma takılmasın diye. Sonra evde yemek yaparken mutlaka ya televizyon açtım ya da hareketli müzik dinledim, suçlu hissederek de olsa dans etmeye çalıştım. İnsan beyni öyle bir şey ki sahte bile gülsen mutlu olduğunu düşünüp hormon salgılıyor bu da gebelik için artı bir şey. Bir süre böyle devam ettim, Allahım sana bırakıyorum dedim. Adetime 1 hafta kala yeni evlenen bir arkadaşımla konuştum, hamileymiş ve benim başıma gelenleri bilmeden Allah size de nasip etsin vs diyip durdu o kadar canım sıkıldı ki, ben geçtiğimiz yaz 16.haftamda düşük yapmıştım, bunu bilmeden belki de bilerek ama özellikle sanki biz istiyormuşuz da olmuyormuş gibi saçma saçma konuştu. Sonra adetime 1-2 gün kala dedim ki bu ay da bu sebeple istemeden stres yaptım üzüldüm yine olmayacak en iyisi bir test yapayım da o stresten kurtulayım. testin başında bile beklemedim o kadar umutsuzdum, silik çizgi gördüğümde bile test bozuk zannettim. Allahın izniyle oldu çok şükür, geçen hafta kesemizi gördük kısmet olursa 2 hafta sonra kalp atışı için gidicez ama yine yüreğim ağzımda. İnşallah siz de hayırlısıyla hayırlı haberler alırsınız. Çok uzun yazdım kusura bakmayın. Aynı derdi yaşadım ben de o yüzden destek olmak istedim. Bir de en önemlisi bir süre bu forumlardan uzak durmak, insan ister istemez gereğinden fazla hevesleniyor.