minik_7984 Vallah canım ben 11 ay uğraştım, evliliğimin başından beri hiç korunmadık, 1 tane dış gebelik oldu o zamanda uğraşmaktan ve Hastanelerde çürümekten bıkmıştım, dedim ben istemiyorum daha Hamile kalmak, ara vericem dedim, hatta Allahım inşallah bu ay hamile kalmam diye Dua etmiştim çünkü Dış gebelikten korkmuştum, çok zorlu süreç. Bu Duayı ettiğim Ay hamile olduğumu öğrendim. Şimdi 17 haftalığız çok şükür. Böyle atmıştım kafadan