Mervee8 perşembe günü doktordaydım 27+6 daydık benimde ilk söylediğim şey hareketlerini hala düzenli hissetmiyorum oldu. Doktorumda endişelendi her şeyine detaylıca baktı suyu kordonu kan akışı vs. hatta görüntü sırasında hareket ediyor bak hissetmiyormusun dedi hayır dedim😂 aslında oynuyor ama cok sert hareketler bekliyorsun sanırım dedi rahatladım.. Doktordan çıktığım günden beri de kıpır kıpır oğlum dalga geçiyor benimle sanırım😀 Gene de takibe almak açısından çarşamba tekrar çağırdı doktorum gene gidicem . 28 den sonra düzene giriyor diyolar sanırım doğruymuş korkmayın sizde 🙏🏻