Sevdelibol sizi hep görüyorum erzurumla ilgili postlarda bende buharaya gittim bi kaç kez memnun kalmadım,şehir hastanesinde de 3 doktor değiştirdim belki daha iyisini bulurum diye şehir hastanesinden başka şansım yok,imkanları iyi ama doktorlar odaya 3 hasta birden alıyor o yüzden sevemiyorum orayı bir türlü