ha_zesfa ahhh bende 13+5 im bıktım gerçekten oğluma süt yapıyorum sıcaklığını komtrol ederken süt bozmuşmu diye eşime tattrıyorum😕 ne yesem o an da geçiyo sonra yine aynı . bi ara naneni şeker atıyodum ağzıma o rahatlatıyodu 😐 ama sonradan paketli ürün diye vazgrçtim 🤷🏻♀️