ha_zesfa 14 haftalik hamileyim ve dilimin üstünde sürekli acı bir tat var ve geçmiyor ne yesem icsem tatlarini alamıyorum sürekli dilimi disimi fircaliyprum başka onerisi olan var mi
MinnieMouse ha_zesfa maalesef o hamilelikten hormonlardan kaynakli 😐 2.trimesterde geciyodu sanirim. Su an gecip gecmedigini hatirlamiyorum. Ama demir yalamis gibi bi tat baslarda vardi 😬
2prensesannesi1 ha_zesfa benmde öyleydi tatlı bile yeseydim ekşimsi dar vardı çok rahatsız oluyordum 16 haftalığım. Bi hafta falan oldu geçti çok şükür
Mimhb ha_zesfa gece kalkıp dişimi fırçalıyorum bazen o kadar rahatsız ediyor. Siz yazınca tek bende olmadığını bilmek mutlu etti 😄 inşallah 12.haftadan sonra geçer.
EsmamM18 ha_zesfa ahhhh ben ne çektim o acı tattan. Tam olarak 17. Haftam da kayboldu acı demir gibi tat. Birden geldi birden gitti. Azıcık sabır hayatım.
ha_zesfa 2prensesannesi1 ay ne güzel ya keşke benim kide geCSE gerçekten artık çok rahatsız ediyor ve bu benim 3. gebeligim ilk defa böyle yasiyorum
Gzdegemn 2prensesannesi1 cinsiyetimniz belli oldumu peki bende aynı ne yersem yiyim hep o acı tat çok fena ilk çocuğum da böyle bişey yaşamadm bu kwsin kız diyolar ilkim erkekti
2prensesannesi1 Gzdegemn yok henüz gitmedim doktora Kesin bi sonuç almak için bekledim sonradan yanılma olmasın diye Benin ilk çocuğum kız onda öyle oluşumu hiç hatırlamıyorum
Gzdegemn 2prensesannesi1 ağzımdaki acı tat kızdır diyolar ondan merak ettm cinsiyetinizi benm daha öğrenmeme 1 ay var ☺️
Merve50 ha_zesfa canım ben o haftalarda sürekli sakız yada naneli şeker kullanırdım ama çok şükür 16. Haftamdan sonra tamamen bitti inşAllah senin de en yakın zamanda geçer
Gzdegemn Merve50 bende aynı sakız ve naneli şekerle geçiriryorum yoksa o tatdan sürekli miğdem bulanıyo 😞 cinsiyetinizi öğrenebildinizmi peki
giznum ha_zesfa ya hep kendimi tek sanıyordum ağzımın içi çamur gibi sürekli bende nanelişeker yada sakız çiğneyerek atlatmaya çalısıyorum.gecmesi için gün sayıyorum buarada 12.haftamdayım
Merve50 Gzdegemn evet canım öğrendik erkek dedi doktor. Biraz zor geçiyor ama sabret bu günlerde bitecek inşAllah 🤲🏻😇
Sznmr Şu ağzımdaki pis tat ve müthiş koku alma yetisi ne zaman biticek ?🤭 yemek yiyemiyorum bu yüzden 🥺 hele o yeşil biberin kokusu 🙈 beni benden aldı geçen gün 🤷🏽♀️