Sevdalianne öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim bende 28 de erken doğum sancılarıyla iki hafta hastanede yattım sonra evde dinlenmeye devam ettim kontrollerde zayıf olan bebeğin kordon kan akışında yavaşlama vardı hiç klı almıyor gibiydi sıkı kontrol ettiler sonra kalp atışları biraz durulur gibi oldu bi sabah aniden sancılarım artınca hastaneye gittik ve o gün aldı doktorum daha fazla riske atmayalım gelişimini dışarıda tamamlasın dedi biraz uzun oldu kusura bakmayın 😀