Mom626 Yon35 sağlıcakla kucağınıza alın evlat sahibi olmak çok güzel rabbim isteyen herkese nasip etsin ikiz annesi olmak çok çok başka güzel 10 aylık olacak ikizlerim dün gibi hiçbir şey anlamadım
Derya89 Uzatmaları oynuyorum artık galiba geçenlerde sancım çıktı iki gün hastanede kaldım pazartesi kontrolüm var bakalım nedicekler. 35-36. Haftaları görebilsek keşke
Sevdalianne Haticeerhan neden 34 de dogum yaptiniz bi sıkıntı mi vardı ben de simdi 34 deyim 30 da sancidan yatmistim simdi iyiyim ama korkuyorum cunku bebeklerim cok zayıf 1700 civarindalar
Sevdalianne Haticeerhan ayrica Rabbim tez vakitte toparlanip size kavuşmalarını nasip etsin. Benim doktorum gecen hafta inste da paylaşmış 34 de dogum yapan hastasini kontrole gittigimde anlatti 4 gun kaldilar sadece kuvezde dedi insallah sizinkiler de cok az kalirlar
Gammzze Yon35 Mrb arkadaşlar bnde ikiz 25+4 hamileyim ve karın ağrım var normal mi sizce uyuyamadım korkuyorum 😕