Ilknur_shn 20072021 tüp bebek yaptırmaya karar verdiğimiz ay hamile kaldim..esim ve ben de bir sorun yoktu..ama stresten sanırım süreç uzadı.. Daha doğrusu vakti gelmemiş daha..sonra doğal yolla oldu
20072021 Ilknur_shn benimde kızım var 13 yaşında araya baya zaman girdi benimde 4-5 sene olmadı ikincisi vazgeçtiğimiz zamanda geldi
Buse_124 Papatyam2017 bende nasip olursa yaptırmak istemiyorum çok bekledim hamileliğimi zehir etmek istemiyorum olursa Mevla dan basım üstüne ama yanlış çıktığında boşa can sıkıntısı
Mervembrs 34 yaşında hamile kaldım şu an 35 yaşındayım ve 25 haftalık hamileyim. Yaş konusunda ben de tedirgindim açıkçası ama yaştan kaynaklı bir problem yaşamadımm
Thutik minik_7984 36 yaşındayım, ilk gebelik 27. haftadayım. Eşimin morfoloji bozukluğu vardı tedavi görmek istemedik ama sürpriz bir şekilde oldu 💗
Happybsrn Thutik ne kadar sürer de oldu 🤗 bizim de sorunluydu ama şimdi nasıl bilmiyorum eşim artık test yapma istemiyor 😁
Thutik Happybsrn doğrusu 6 yıldır evliydik son 4 yılında korunmadık hiç. Artık umudu kesip koruyucu ebeveynlik için başvuruya hazırlanıyorduk, o noktada oldu. Ne değişti de oldu hiçbir fikrim yok 💗
Hava28 Mavi34 merhaba hayırlı olsun sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim hangi hastanede yaptırdınız
Ozlemtpl Bende 37 yaşındayım 23 haftalık 4. Bebeğime hamileyim kızlarım 19,11,5 yaşındalar 😍 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤