minik_7984 34 yaş, ilk gebelik, 40+0′dayım 😀 11 ay denedik olmadı, 12.ay oldu. Tam da tedavi vs araştırmalara başlayacaktık, ben bir tek kan vermiştim ilk denemelerimizde, pol.over yazıyordu sonuçta. Ama doktora gidip göstermedim. Erteleye erteleye 11 ayı bulmuşuz. Sonra işte nasip oldu.