Gzde2410 evet orda yapıcam doğumumu kısmetse 😊 bir kere gittim oraya o zaman da kan idrar tahlili verdim sadece. Onun haricinde özele gidiyordum kontrole. Yok sormadılar ama kadın doktor baktı. Ama sürekli nst de bile bişey istiyor musun falan diye sürekli gelip gidip ilgilendiler. Çok temiz ve çalışanlar o kadar sakin naif insanlar. Bence hastane şans işi. Çünkü küçük oğlumu kanuni de doğum yaptım Allah kimseyi düşürmesin inşallah. Doktorlarda sıkıntı yok ama ara da çürük elma çıkıyor maalesef. Aynı anda 6 kişi sancı çekiyor ve psikolojik baskı oluşuyor. Benim kanalda ki çocugum korkudan yukarı çıkmış geri. Ama burda tek kişilik odalar ve refakatçi sürekli başında oluyormus