Güzel anneler bebeğim 2 gündür sürekli sağ yada sol tarafta toplanıyor sizde de oluyor mu acaba ? Bu arada 31+1 haftalığız. Ağrım yada başka bişeyim yok sadece bebek toplanıyor karnım çok sert oluyor. Sizde de var mı yada neden olur 🙄 Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim ❤️