SSeymanr ben 28+4üm kıyafetlerimizin çoğu yıkalı ütülü ama daha yıkanıp ütülenecek var bir kızım var ikinci kızım geliyor dolabımızı büyültüyoruz daha gelmediği için yerleştirme yapmadık daha bu arada erken değil canım zaten zamanla ağırlaşıyorsun yavaş yavaş yap kendini yormazsın