Ccff3435 rmdfile ya aslında ben joie marka baston almıştım ama pusetiyle renk uyumsuzluğu vardı iade ettim ilk deneme başarısız yani 😂
tugbade SSeymanr evet ya kendin yapınca saha iyi hissedersin o ayrı duygu annende olsa neden sen yapmayasın herseyiyle kendin ilgilenmelisin bence🌸 çok heyecan verici ya gidip gidip dolabına eşyalarına bakmak 🥰🥰🥰
SSeymanr demetinceyildirim evet avantajlı oluyosunuz 🙊 biz herşeyi baştan yapıyoruz ilk olunca bide insan cok heves ediyor herşeyi alası geliyor😁
tugbade SSeymanr Ben arada açgözlülük yapıyorum dediğin gibi ilk bebek heves heyecan insan dayanamıyor 😢♥️🐨
SSeymanr Urasssss iyi ypmışsınız yavaş yavaş olması daha iyi en azından kendinizi yormazsınız. 🙏🏻 Bebek arabasına falan bakın bence bazen stoklarda olmuyor bekliyorsunuz bende öyle olmuştu cünkü🤔
Urasssss SSeymanr aslında doğru söylüyorsun neyi beğendiysen stoklar bitti kıyafet kozmetik araba da öyle olur kesin favorilere eklememi bekliyorlar sanki satılması için 🤗
Urasssss Sevi36610 yaaa bende 2 gündür öyleyim kızim hiç durmuyo ilk farkettigimde telefon titriyo zannettim ama kafama takılmadı değil megersem baş gelişmiş bebiş dün ultrason da baktı doktor rahime baskı yaptigindan olur dedi ama ben oğlumda hiç yaşamadım
Sevi36610 Urasssss bende de bugün oldu ilk kez.ilk gebelik benim.haftaya pazartesi kontrole gitcez o zaman sorcam bende.biraz da önden gidiyor bizim ki iki hafta kadar sanırım onla ilgili mi bir sıkıntı var Die düşündüm bende
Semashbl Sedagmlksz maccon nirvana anne yanı burda bir arkadaşın önerisiyle görmüştüm yoyko 8 in 1 denilenle aynı özellikler fazla olarak tekerleri var biz kurduk denedik odadan odaya rahatlıkla geçiyor kumaşı kaliteli duruyor daha kullanmadık ama şimdilik güzel 😇
Sevi36610 Urasssss ay daha erken değil mi o pozisyonlar için.27+1 daha benim.sezeryan olacam gerçi ben
Miskokulum35 SSeymanr öyle valla ağrılarım arttı hep yorgun hissediyorum kendimi. Bugün oturduğum yerde ütüyüde yaptım 🤭🤭