Kızlar özür dileyerek basina böyle bisey gelen varmi normal mi yoksa acile gitmelimiyim sormak istedim , 8+4 gebelik haftam biraz önce lavoboda idrardan sonra peceteyle silerken kahverengimsi (acik renk ) sümüksü yani pıhtı gibi sanki akinti geldi sildikce geldi bikackere 😕 basina böyle bisey gelen varmi cok endiselendim acile gitmelimiyim hemen bekleyeyim mi hafif karnim agriyo ama cok hafif baska biseyim yok ..