Agnesmom Haftada doktorum erkeğe benziyor dedi Haftada tekrar gittiğimizde büyük ihtimal erkek dedi Haftada tekrar gittik ve kesin erkek dedi Bizim değişmedi 🤗
Hulya_emir evaburak95 hımm kesin mi kız dedi detaylıya gir falan dedi mi canım hiç bide özel olmazsa Çin takvimin de ne çıkıyor senin gebe.com da Çin takvimimi
Hulya_emir evaburak95 bana da aynı şeyi yaşattı kuzum bizim bir kızımız var 13. Hafta da erkek dedi bana kendi söyledi ben sormadım bile 16. Da kız galiba bacak arası boş dedi detaylı da bekle dedi İnan şok olmuş durumdayım
evaburak95 Hulya_emir valla canım 3 kere sordum kız evet dedi detaylıya da gir bu ayın sonunda kesinleşir ama artık belli dedi bebek çok hareketliydi heryerini gösterdi ☺️ Çin takvimine göre de kız çıkıyordu .
Hulya_emir evaburak95 benim de son adet tarihime göre erkek cıkıyor 1 yaş ekleyince kız cıkıyor o yüzden sana sordum onu canım
Hulya_emir evaburak95 canımm beni ıstagram dan ekler misin sana birsey söyleyecem yani birsey önerecem hulya_bulut_aylanc
evaburak95 Hulya_emir ah aynı şeyi bana da yaptı ben hiç sormadan erkek dedi biz kaptırdık kendimizi gönlümüz de erkek oldugu için . Sonra şok olduk kız diyince bende artık detaylıyı bekliyorum 😕
O-Kaptan evaburak95 bize de 12. haftada kıza benziyor dedi doktorumuz öyle hissettiğimiz için kaptırdık biz de, 16 da erkek dedi 😂
Sedasmsk Simgeozturk11_ bizim 14 haftalikken doktor erkege benzetti 18 haftaligiz yanılmışım kızmış hayırlı olsun dedi😊
esinaltintaas Simgeozturk11_ Doktorum 13. Haftada çok yüksek bir ihtimalle kız dedi cinsiyetimize yanılma şansım yok hep tutar dedi 17 de aaa bu erkek dedi 23+6 haftalığız bu seferde göstermiyor kendini 😂
Hat_ice Simgeozturk11_ canım benimde 16. Haftada da kızdı 20. Haftada erkek olmaya karar verdi 😊 detaylida kesin erkek denildi o yüzden detaylı yi bekleyin
BlueMoon Hat_ice bana da kiza benziyor dedi son muane de bacak arasını tam göremedim ama kıza benzettim diyince kız diye düşündüm ama ins sizin gibi olur d supriz yapar bize,2 kizm var çünkü..
Anneyim_ben1 Hat_ice doktor nasıl bir açıklama yaptı peki? Neye göre nasıl değişim oluyormuş? Bana bu konuda verdiğiniz her bilgi çok kıymetli🙏🙏