BRUTAL-BETTY Simgeozturk11_ 11 haftalıkken erkeğe benziyor dedi 13 haftalık olunca kıza çok benziyor dedi 🙈 pazartesi günü kontrolum var o gün belli olacak inşallah 🙏
Daniay Simgeozturk11_ 11. Ve 12. Haftalar da yapılan tahminler de yanılma payı yüksek ama detaylı ultrasondan sonra değişeceğini sanmıyorum
Simgeozturk11_ Buketttttt ayy ben hep bi kızım olsun istemişimdir tabi sağlıklı olması hayırlı olması en başta ama doktor erkek dedi 😂 bakalım
SemaOner Banada 12 haftalik erkek dedi bacak arası ultrasyon görüntüsünude verdi değişir mi acaba inş değişmez 😂
evaburak95 Simgeozturk11_ ben 13+2 de erkekdi kesindi dün 16+3 de kız çıktı doktor kusura bakmayın kordonla karıştırmışım demek ki dedi 🤣 hala şoktayım 🥴
SemaOner evaburak95 bacak arasını gormedimi benim doktor ultrasyon görüntüsü vermiş ben hala anlamadım inş değişmez ya 😂
evaburak95 valla çok hareketli idi en son böyle verdi kız bebek çok da hareketli maşallah dedi heryeri belli zaten 🤣
SemaOner [url=https://hizliresim.com/FX0Mj9][img]https://i.hizliresim.com/FX0Mj9.jpg[/img][/url Kızlar pipisini ben göremedim bacak arasını çekmişim dedi doktor😂🙈
2kezanne1 SemaOner usteki ultrason bacak arasi sanki. Erkek mi dedi doktorunuz? Ben 12+5 kontrole gittim cikinti vardi baya. ama bana suan cok erken kesin birsey soylemem icin dedi