sedayener-
Teşekkür ederim 🙂
Hastane ve doğum bölümü çok iyi ben çok memnun kaldım ebelerden ve Dr hanımdan Meltem hanım yok diye pınar hanım.yaptirdi doğumu o da çok iyi ve ilgiliydi hatta kontroller için ona gotseymisim bile dedim. Meltem hanımda ilgili ilk aylarda biraz mesafeli davranıyor sona yaklaşmaya başlayınca daha yakın yani ben memnundum. Evet eşimi doğuma aldılar fofotraf çekimiyle alakalı biz sormayı unuttuk ücreti sorduğumuzda doğum sonrası da kimse gelmedi veya bilgi verilmedi ama zaten ben çekilecek durumda değildim çünkü yanımda yardımcı olacak kimse gelememisti eşim ve bendim sadece hastanede gece bebegimiz durmadigi için çok yorgunduk o yüzden aklıma bile gelmedi