Tuu66laaaayyy55 Burcuckmk hemde nasıl nasıl hiç sevmiyorum ya akşama ne yemek yapsam konusu çıldırtıyor
Burcuckmk Tuu66laaaayyy55 eşimde yok her aksam nobete gidiyor az yapmak zorunda kalıyorum günlük yapiyorum genelde yemekte seçiyoruz 🤭
Tuu66laaaayyy55 Burcuckmk yaa yemek seçmek kötü zor durum allahtan bizim evde taş olsa yeniyor Sadece Bakla hariç 🥳🥳
Beyziikoo Minigim55 Kız yemekten buraya nasıl geldin ahaha Allah seni 🙈😄😄 39+3 oldum 🤗 Kız bekliyoruz Allah kısmet ederse 😍 Siiiizz 🤗🤗🤗
Minigim55 Beyziikoo sizin bitmiş baya ben daha 17+4 benimde kızım olucak😍😍duygular degiştigi gibi biz hamişlerde konularda değişiyor demekki😂😂
Beyziikoo Minigim55 Bitiyor çok şükür bakalım ne zaman kavuşacağız 🙈 Yarılamak üzeresiniz sizde maşaAllah 😍😍