2kusunannesi Eylul0652 ben beştepe sami ulusa gidiyorum ilk doğumumu da orada yapmıştım çok memmunum gayet iyi doktorlarda iyi bakıyo doğumda güzel randevu olmadan sabah erkende gidebiliyosun öneririm
Didemmmmm Eylul0652 yazık ya cidden insanı alt üst ediyorlar Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏