Bende 4+5 im. 4+1 de doktora gittim kese görünmedi test verdim beta hcg 217 çıktı 4 gün sonra tekrar yaptırdım 1457 çıktı değerim doktorum 2500 olması gerek dedi yavaş mı ilerliyor acaba dış gebelik olabilir mi diye korkuyorum. Bu perşembe gününe randevum var ama pazartesi gitsem mi tekrar bilmiyorum😒 ilk gebeliğim uzun uğraş sonucu hamile kaldım biraz evhamlıyım galiba beta-hcg değeri hakkında bir bilginiz varsa yazarsanız sevinirim