Essa33 Kızlar nasıl gidiyor gebeliğiniz ?🌺 Benim hep bi korkularım var ilkinde 11 haftalıkken kürtaj olunca ikincide mi aynı olur sağlıksız mı olur diye
Gulsah94 Essa33 adetime göre 8+1 ultrasona göre 8+6 hiç bulantım yok ilk haftalar kasık ağrım vardı şimdi çok arada oluyo güzel geçiyor elhamdülillah Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşaAllah bugün kontrole gittim çok güzeldi ❤️🥰
Nazzz1310 Essa33 bi belirtim bel.ağrısı dışında başka yok 6+5 benim de 13 haftalık kürtajın var aynı korkular içindeyim siz neden kürtaj oldunuz
Mavi34 Essa33 bende şuan 7+3 deyim. Ilk gebeligimde 10.haftada kalbi durduğu için bu dönemi çok korkuyla geçiriyorum. Allahin izniyle sağlıkla buyur ve kucagimiza aliriz inşallah yavrularımızı
Didemmmmm Essa33 canım benim de 2 kaybım oldu. Ama bu sefer kötü düşünmemeye çalışıyorum. Rabbim doğru zamanı bilir. 🙏Bol bol dua et. Kendini üzme. Hayırlısıyla kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🙏
Essa33 Engzlevlt İnsAllah canım ilk her hafta hep gittim simdi aydan aya gel dedi zaman gecmiyor bide birsey olacak diye korkularım oluyor 😊
Essa33 Gulsah94 Ne güzel canım kolaylıkla atlatırız insaAllah Allah sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
Sumyyealr Gulsah94 Essa33 merhaba size birşey sormak istiyorum ben şuan 6+5 haftalık gebeyim ve sabahtan beri sol kaşığım da batma hissi var sıca su torbası koydum ama hafif oluyor şiddetli değil korkuyorum öneriniz ne olur
gunesveguney Gulsah94 benimde öyle çok şükür bulantı ağrı bişey yok inşallah sağlıkla alırız kucağımıza 😍
Essa33 Nazzz1310 bende de kasık ağrısı arada mide bulantısı oluyor o kadar. Omfolasel di canım vücudu ödem toplamıştı bide organları dışarıdaydı yasıyordu ama olmak zorunda kaldım sen neden oldun
Nazzz1310 Essa33 kafa taşı oluşmamış beyni dışarıdaydı aldılar 😔ınlsh bunda aynı şeyleri yaşamayız rabbim sağlıklı sihatli kucağımiza almayı nasip eder inslah
Essa33 Mavi34 Amin insaAllah Allah tan tek duamız bu sağlıcakla kucağımıza almak Rabbim kimseye yaşatmasın canım 🤲🏻🌺
Didemmmmm Mavi34 canım bende şuan 5+2 yim daha önce de 2 kaybım oldu.9 haftalıkken. Kalpleri durdu. Ama bu sefer kötü düşünmemeye çalışıyorum. Rabbim doğru zamanı bilir. 🙏Bol bol dua et. Kendini üzme. Hayırlısıyla kucaklarımıza alırız inşallah 🙏🙏
Aslina Mavi34 benimde ilk bebeğim 6haftalıkken kalbi durduğu için 8.haftada kürtaj oldum. Şimdi 10 haftalık hamileyim aşırı korkuyorum. Sürekli doktora gidesim var ama doktor 12. Haftada gitmemi söyledi zaman da geçmiyor 😔
esraaa86 Bende 6+4 deyim daha önce kaybım var,korkyrm sürekli ultrasona girip orda mı diye bkmk istyrm
Essa33 esraaa86 Aynı şekilde bende canım tedirgin oluyorum hiç stres yapmayın diyorlar ama elimde değil insaAllah sağlıklı sıhhatli olur yavrularımız 🤲🏻
Nazzz1310 HYM 6 ay ara verdirdiler folikasit eksikliğinden olduğu için folik asit kullandırdilar 6 ay sonra 3 ayda kadın dogum kontrol ilacı yedim kıstım vardı erisin korunmayı geçen ay bıraktım hamile kaldim
Essa33 Didemmmmm Geçmiş olsun canım Rabbim yaşatmasın çok zor gönlümü ferah tutmaya çalısıyorum her gün dua ediyorum ama önceki de aklıma gelince tedirgin oluyorum insaAllah olmaz Allahın izniyle tekrar 🤲🏻🌺
Mavi34 Didemmmmm vardır Allahın bir bildiği demekten başka birşey yok haklisin yine ona sığınıyoruz. Inşallah bu defa çok güzel olsun sonu 💞
Didemmmmm Essa33 seni çok iyi anlıyorum canım yaşayan bilirmiş. Ama inşallah bu sefer yaşamayacağız🙏🙏