Seldaderin Nurceren benim de şu an eşim var sadece annemin gelişi akşamı bulacak,başın sağolun Allah bebişine sana ve eşine uzun ömür versin
Nurceren Seldaderin Allah razı olsun kuzum aynı dualarım senle Rabbim yavrularımızı sağlıklı kucağımıza almayı nasip eylesin
Nurceren Betulsarda iyiyim şuanda cnm yatırdılar hastaneye serum falan doğumu geciktirmeye çalışıyorlar
Nursevindik Seldaderin magnezyum rahiö kaşlarını kuvvetlendirir bebeğin tutunmasını güçlendirir korkma
Nurceren Seldaderin bende hala hastanedeyim hatta özel hastaneye sevkim oldu orda yer yok die burda çok ilgileniyorlar saolsunlar serum taktıklar ilaç falan verdiler doğumu ertelemeye çalışıyorlar sen naptın nedediler açılman varmı
Betulsarda Nurceren allah yardimcin olsun insallah ilaclarla 3 4 hafta daha bekler dua ettim sana bolcaa😚
Seldaderin Nurceren açılma YÖK ama çok ufak sancılar var,ara ara kanama var yatıyorum sürekli nstye bağlayıp kontrol ediyorlar
Seldaderin Nurceren bende hastanedeyim doktor kaç gün tutabilsem o kadar iyi diyor doğurmaktan yana değil haftasına göre doğarsa bile sorun yok diyor sanırım rahatlatmak için
Nurceren Seldaderin aynı şeyleri yaşıyoruz şuanda aynı benide yatırdıkar ara ara pembe kanamam var ama doktor ilaç tedavisi yaptırıo açılmam yokmuş benimde doktorum aynısını söylüyor nekadar durursa okadar iyi die
Nurceren YaSeEeeee iyiyim kuzum hastanede yatıyorum ilaçla doğumu geciktiriyorlar işte saolasın sorduğun için cnm
Nurceren Seldaderin sancın ve kanaman varken nasıl çıkardılar ya beni yatırdılar en az 3 gün burdasın dediler