rgkmn
Doktordan memnun değilseniz değiştirin gerçekten soru sorabilme özgürlüğü çok güzel bir şey ama bazen doktorların da günü gününe uymuyor bir randevuda çok iyiyken başka randevuda mesafeli olabiliyorlar ben de bazen çözemiyorum. Bir de ben not alıyorum soracağım şeyleri çok iyi oluyor tavsiye ederim.