Kızlar benim doktorum bana folik asit vermedi ya da şunu kullan demedi bana, sadece vitamin verdi. İlk 3 ay folik asit kullanımı onemliymis kullanmaya baslamali miyim sizce ya da verdiği vitamini mi kullanayim sadece, sizler hangi folik asiti kullanıyosunuz