Kuzusu0810 ben idrar testi yapmadım direk kan vermiştim. Değerim de 1000 çıkmıştı😊 testler insanın kafasını karıştırıyor diye ben gittim kan verdim dedim negatife en azından kafam rahat bilirim ama pozitifti çok şükür 🤲 inşallah siz de pozitifi görür benim gibi mutlu olursunuz💚💚🤲🤲
Amin inşallah teşekkür ederim 😊