Kuzusu0810 mavi_kus yaa inşallah 😍 zaten sabah yapmayı düşünüyorum. Çıkarsa direk kan vercem hatta doktora bile erkenden gitmeyi düşünmüyorum. Tiroit dışında Bi sorunum yok çok şükür o da zaten takip altında
GulcanDongel Serpilbb doğrudur canım, ilk idrar diyorlar zaten ama ne bileyim dayanamayıp yaptığım da belliydi ikinci çizgi.
sumeyye_81 Kuzusu0810 ikinci cizgi varsa silikte olsa kesin gebesin bendede oldu zor goruyodum 3 gun sonra tekrarladim baya koyulaşmış hayirli olsun insaAllah 😍
Kuzusu0810 @GulcanDongel @minna-k @mavi_kus @Serpilbb @Birsen2906 @Hamileyim-mutluyum Merhabalar, hala adet olmadım ben 🙈 ve bel ağrısı devam ediyor. Gecikmenin 3. Günü bugün.
minna-k Kuzusu0810 tekrar dene testi ben 2 tane birden yapmıştım biri tam çıktı biri silik çizgi çıkmıştı