Melekhkn aynen çookk iyi doktor 3 yıllık evliydim o kadar doktorlara gittim bebek olmadığı için hepsi olur diyip yolladı en son Fazlı demirtürke gittim hemen sorunu buldu çok iyi ilgilendi ve tedavi bittikten sonra ilk ay gebe kaldım kontrollerime de ona devam ediyorum çok iyi ilgileniyor