Merhaba hanimlar yazilarinizi okudum kafamda cok karisik, vaktiniz olurda okursaniz yardimci olabilir misiniz.
Ben ilk evladimi ankarada dogurdum, simdi ikinci misafirimizi bekliyoruz tokattayiz ve universiteye normal sira alip muayeneye gidiyorum. Her seferinde farkli kisiler muayene ediyor sanirim onlar asistan.. bu durumda duzenli takip eden tek bir doktor olmuyor, doguma kim giriyor? Birde ozel muayeneden bahsediyorsunuz ya onun farki nedir ,doguma direk o doktor mu giriyor?Burada sistem nasil isliyor anlayamadim , bilgi vermeniz mumkun olursa cok sevinirim..