Muciiizemm ben ikizlere gebeydim, 6+2yken çok yoğun kanamam oldu, serum iğneyle kanama durduruldu ama 3 gün sonra gittiğimde bi bebeğimin düştüğünü öğrendim. Şimdi hep kahve lekeler geliyo kanama alanı olduğu için.. Düşük tehlikeniz var, progestan vermedi mi yada düşük iğnesi. Ben hem fitil hemde 5 gün arayla iğne vuruluyorum.