SMO Benim de son 14 gün kaldı cuma günü Sezaryen olacak cuma günü geldiğinde son 9 gün kalmış olacak sizce sezaryen için erken mi
Serdem39 OMAYBABY son 2 gün ama doğması için hiçbir belirti yok daha nişanım bile gelmedi ne olacak nasıl olacak bilmiyorum artık doğsun istiyorum😭😭😭
Mutlulugumm123 limonluchescake yani gece saatlerinde cok oluyor gun icinde de ayni sekilde can yakıyor artık
limonluchescake Mutlulugumm123 benim geldi sancilarim biraz biraz. Darısı sana canım arkadasim. Allah bir avazda kurtarsin bizlerii
Hacer04 Mutlulugumm123 bende çok korkuyorum inşallah kendiliğinden gelirler bebişlerimiz inşallah sağlıkla 😘😘
Mutlulugumm123 Hacer04 amin canım 🙏 39+3 haftalık olduk erkek bebis biizm ki ondan mı bekletiyor bilmiyorum ki 🤷♀️😇
OMAYBABY 1prenses1prens-moms amin cümlemizin inşallah 🙏☺️ Kız erkek fark etmiyor ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyorlar 😂 bizimkisi hiç gelecek gibi durmuyor an itibari ile son 6 gün 🤷♀️