defneergin bence çok saçma şeyleri takıyorsunuz 5 sene çocuğum olmadı neler yaşadım neler ameliyat oldum dusuk yaptım bilmem ne ama kimseyi takmadım kimseyi , insanlar bu konuda bana asla konuşmadı bu şekilde ima da da bulunamaz direk haddini bildiririm ilişkiyi keserim hep dua edenler oldu en doğru zamanı rabbim bilir hiç beklemediğim anda gebe olduğumu öğrendim suan lütfen kimseyi takma umursama sadece dua et sadece asla umudunu yitirme ben hiç olumsuz bakmadım hatta tüp bebek bile yapmıştım olmamıstı nasip bu zamanaymıs