Resmen bıktım usandım ,ya evlendiğimin haftasından beri herkes kafamın etini yiyor bebek için… Eşim 1.5 yıl once varikosel ameliyatı oldu ve düzelme zamanı vardı ama kimse bilmiyordu neyse sonra biraz yine enfeksiyon tedavisi derken faln yine 1 yıl geçti… ve en yakın arkadaşım sandığım bana sürekli bebek için soruyor birde bana demişti bilinmiyor kimin ilk olacagı kendisi daha evli bile değil 7 yıllık sevgilisi var benimle yarışa girmiş birde dun instagram da story atmış “sen artık çocuk duşunmuyormusun ve kadın orta pak gosteriyor resimde” bu story kime geliyor beni gaza getirip ona yazmamı istiyor nedense artık paylaşmıyorum hiçbirşeyimi bana utanmadan soruyor du bebek denemesi nasıl gidiyor ,ya allah sabır ya sinirim oynuyor aklıma geldikçe. Artık insanların hamiş haberiini almaktan hoşlanmıyorum kotu anlamda değil tabi uzuluyorum…. inşallah bu ay olur ama umut yok. Çatlatma iğnesi olacağim klomen kullanıyorum şuan benimde adetim düzensiz olduğu için hep sorunlar sorunlar….