Oglannesi Bırakamasam ben bırakamazdım çok severek içiyordum sigarayı hatta hamile kalınca nasıl bırakırım falan diyodum ilk öğrendim hamile olduğumu azalttım günde bir iki falan içiyordum sonra o bir iki sigarayı canım sigara istediğinde yakıp iki çekip atmaya başladım derken sonra hiç içmemeye başladım çünkü sigaranın bu kadar zararı varken bunu göze alamazdım şu an hiç canım istemiyor eşim arkadaşlarım içiyor ama bende o istek kalmadı zaten bi süre sonra kokusu falan da rahatsız etmeye başlıyor umarım sizde de böyle olur